Benvinguts al bloc!

A través d'aquest blog podrem intercanviar opinions, idees, informacions, fotografies, vídeos,... I el que és més important, podrem compartir idees i opinions musicals.

diumenge, 11 de març del 2012

Videoclip de la cançó "Calgary 88" del grup de rock català "Antònia Font"

Mira aquest videoclip i escolta la lletra d'aquesta cançó. Tracta d'una parella que ha estat classificada per la final de patinatge artístic a les olimpiades d'hivern de Calgary (Canadà) l'any 1988. Segueix la història, és molt divertida! I després comenta la teva opinió.

12 comentaris:

  1. m'agrada moltisim!!!!!!!!! ;)


    Eva Alina

    ResponElimina
  2. A jo mha agradat molt perque aquest patinatge sobre gel no el via vist tant be mai.

    Pere M.B.

    ResponElimina
  3. esta molt ven fet.ME ENCANTA!!!!!! mata espinar 5é

    ResponElimina
  4. els nins i nines que en inventat equesta idea ma agradat molt isimmmmmmmmmmmmmmmmmm

    houssein el yaaukobi.

    ResponElimina
  5. A jo m'agráda perque el videoclip ma agradat veure dos enmorats.

    Claudia Lozano Correa.

    ResponElimina
  6. a mi m'agrada perque la lletra de la canço esta molt bé i perque les imatges eren divertides
    Catalina Maria T.S.

    ResponElimina
  7. es molt guai


    xevier i miquel angel

    ResponElimina
  8. Es molt divertida per qué quan diu : i me truptjes un peu.
    jjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjj.xisco de 3r

    ResponElimina
  9. m`ha agradat molt perque la música està relacionada amb les imatjes

    núria 5é

    ResponElimina
  10. aquesta música és molt guapa per a jo es un deu.


    Miquel Ángel de 3r

    ResponElimina
  11. Aquesta canço esta molt ben feta.

    Es molt guapa.




    miquel angel de 3r

    ResponElimina
  12. Per a jo a sigut molt divertida.I sobretot gapissima.Aitana de 4t.

    ResponElimina